МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ (спеціальність «Журналістика»)
Мета ̶ підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців у галузі журналістики, здатних виконувати складні професійні завдання у медійній сфері; здійснювати самостійну професійну діяльність у медіа; створювати якісний контент для різних видів ЗМІ і впроваджувати новітні технології у мас-медійну діяльність.
Завдання:
- Формувати професійні компетентності майбутніх фахівців у галузі журналістики;
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань;
- Упроваджувати сучасні тренди журналістики в медійну діяльність;
- Сприяти творчо-дослідницькій роботі з метою розширення та поглиблення знань з журналістських дисциплін;
- Організовувати діяльність журналістських предметних гуртків, наукових студій, проблемних груп, які сприяли б розвитку здібностей студентів, формуванню інтересу до обраної професії;
- Сприяти проведенню ділових ігор, дискусій, конференцій, круглих столів, тренінгів, майстер-класів;
- Заохочувати систематичній публікації статей студентів та активній участі їх у конференціях;
- Розвинути вміння перевіряти надійність джерел інформації, критично розмірковувати при співпраці в різноманітних медіапроєктах;
- Вивчати, впроваджувати та пропагувати педагогічний досвід;
- Удосконалювати комплекси навчально-методичного забезпечення викладання предметів циклової комісії;
- Розробляти й удосконалювати систему контролю предметів циклової комісії;
- Підвищувати компетентність викладачів засобами самоосвіти.
МЕТОДИЧНИЙ НАПРЯМ ДІЯЛЬНОСТІ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ (СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «ЖУРНАЛІСТИКА»)
– розробка електронних посібників та методичних вказівок для виконання практичних завдань для очного, дистанційного синхронного та асинхронного навчання;
– створення електронної медіатеки з електронними ресурсами, які знадобляться при вивченні дисциплін спеціальності «Журналістика»;
– застосування онлайн-інструментів та гейміфікації у викладанні практичних журналістських дисциплін як спосіб мотивації до навчання;
– використання інноваційних форм та методів інтерактивного залучення учасників освітнього процесу до участі в фахових тренінгах, які сприятимуть формуванню навичок медіаграмотності та критичного мислення;
– медіапланування як ефективний засіб удосконалення освітнього процесу.